העסק שלכם כבר פעיל...
אתם מתחילים להיכנס לעניינים, ההכנסות זורמות, העסק מתקדם. ואז, ביום בהיר אחד, מגיע המכתב המאיים ממס הכנסה: "הנך נמנה על החייבים בהגשת דוח שנתי לרשות המיסים".
אז במקום להכניס את המכתב לאיזו מגירה ולהתעלם מקיומו, כדאי מאוד (וכמובן חובה) פשוט להגיש את הדוח השנתי :)
וזה יכול להיות פשוט!
מי חייב להגיש דוח שנתי למס הכנסה?
עוסק פטור, עוסק מורשה, אדם בעל הכנסות משכר דירה במקרה מסוימים, בעל שליטה בחברה ועוד.
מה כולל הדוח השנתי?
את כל סוגי ההכנסות שהיו לנישום (בעל העסק) באותה שנה קלנדרית (1/1 - 31/12), כולל הכנסות של בן/בת הזוג (התא המשפחתי כולו), כגון: הכנסה ממשכורת, מעסק, משוק ההון, מקצבאות, משכירות וכו'.
עד מתי ניתן להגיש דוח שנתי?
עד ה-30/4 בשנה העוקבת במידה ואינך נדרש בדיווח מקוון, או עד 31/5 בשנה העוקבת במידה והנך נדרש בדיווח מקוון. איחור במועד ההגשה גורר קנסות כבדים.
על מה משפיע הדוח השנתי?
על הסכומים שתשלם בפועל למס הכנסה ולביטוח לאומי!
דיווח ותכנון חכם יכול לחסוך לכם אלפי שקלים בשנה!
איך אנחנו יכולות לעזור לך?
- כתיבה, עריכה והכנת דוח שנתי למס הכנסה, לרבות הנספחים הרלוונטיים.
- הגשת הדוח השנתי לפקיד השומה הרלוונטי בהתאם לשייכות לסניף לפי כתובת העסק.
- לדאוג למיצוי כל הטבות המס המגיעות לכם, על מנת להקטין את תשלומי המיסים לסכום המינימלי שניתן.
- בדיקה יסודית של כל ההוצאות, לרבות הוצאות מוכרות שלא תמיד בעלי העסקים מודעים להן.
- מיצוי מלא של הטבות מס הניתנות ע"י הפקדה עצמאית לקופות גמל, קרנות השתלמות, ביטוח חיים ועוד.
- מיצוי מלא של נקודות הזיכוי האישיות (מצב משפחתי, מצב רפואי וכו') ובדיקת כדאיות לדחיית חלק מנקודות הזיכוי לשנה העוקבת.
- הבחנה בין ניכוי מס לזיכוי מס, ובדיקת המסלול האידיאלי והמשתלם ביותר בשבילכם.
- מעקב מול רשויות המס תוך ליווי אישי ומקצועי, עד לקבלת השומה והחזר המס לחשבון הבנק (במידה ומגיע החזר).
- ראש שקט ומניעת הסתבכויות מיותרות עם רשויות המס.